Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Εκλογές 7ης Νοεμβρίου 2010

Φτάσαμε και σε αυτό το σημείο, ή να πω καλύτερα το σημείο μηδέν; Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν κατάλαβε τι έγινε ή τουλάχιστον έτσι δείχνουν καθώς όλοι έχουν βγει και πανηγυρίζουν.
Βρε μπας και αυτό που αποζητούσαν ήταν τελικά η αποχή; 
Είναι πολύ πιθανό με όλα αυτά που ακούω και διαβάσω κάθε μέρα τελικά το ζητούμενο όλων των κομμάτων να ήταν η αποχή καθώς αυτό υποδηλώνει πως ...απλά έχουμε κάτσει στα αυγά μας και δεν είμαστε ακόμη έτοιμοι να τους πετάξουμε στην θάλασσα.

Έχω αρχίσει και νιώθω πραγματικά πολύ αδύναμη για να κινήσω την όποια διαδικασία να ξυπνήσω τους γύρω μου να τους δώσω να καταλάβουν ότι το τσουνάμι που έρχεται θα είναι χειρότερο από οτι έχουμε περάσει μέχρι τώρα και πως πραγματικά αυτό όχι μόνο δεν το αξίζουμε αλλά είμαι απόλυτα σίγουρη ότι μπορούμε να το αποφύγουμε κιόλας.

Δηλαδή έλεος ....εμείς πρέπει να πληρώσουμε για αυτά που έχουν φάει;
Εμείς πρέπει να πληρώσουμε για τις δικές τους βλακείες;
Και στο φινάλε γιατί αυτοί να ζουν μια χαρά παίρνοντας ακόμη τους παχυλούς μισθούς τους; μήπως είναι παραγωγικοί; Η πιο αντιπαραγωγική ομάδα είστε κύριε Πάγκαλε το γνωρίζετε; 

Όπως είπε και ο Λαζόπουλος είστε υπουργός ανάπτυξης μπορείτε να μου πείτε και σ' εμένα αλλά και στον Ελληνικό λαό που σας έδωσε την καρέκλα της εξουσίας ποιες είναι οι κινήσεις και οι ενέργειες που έχετε κάνει από την ημέρα που ανεβήκατε σε αυτή την καρέκλα για την ανάπτυξη αυτής της χώρας; 

Μπορείτε να μου πείτε και εμένα και τους Έλληνες που σας εμπιστεύθηκαν με την ψήφο τους το μέλλον τους....τι έχετε κάνει τόσα χρόνια που είστε στην πολιτική ζωή της χώρας;

Απολύτος ΤΙΠΟΤΑ! Είστε ένα απόλυτο μηδέν που το μόνο που κάνει είναι να γεμίζει την μπάκα του με ότι είδους φαγώσιμο υπάρχει.... από συνειδήσεις μέχρι ανθρώπινες ζωές και όνειρα.... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου