Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Γράμμα στον πρωθυπουργό


Μέχρι πριν να κλέψεις την ψήφο μας, μας έλεγες ότι λεφτά υπάρχουν, τελικά είχες δίκιο τα λεφτά ήταν στις τσέπες μας και δεν το ξέραμε, δεν το γνωρίζαμε.
Ήταν στις τσέπες μας και τα χρησιμοποιούσαμε για να καταφέρουμε να τα βγάλουμε πέρα καθώς όπως εσύ ο ίδιος δήλωνες δεν είναι δυνατόν να ζητάμε από τον Έλληνα να τα βγάλει πέρα με 1200 ευρώ το μήνα την ώρα που το κόστος ζωής είναι απαγορευτικό για κάτι τέτοιο.
Βλέπεις δεν είμαστε όλοι από αυτούς που... τα έχουν και που είχαν την δυνατότητα να κάνουν σπατάλες ή την μεγάλη ζωή.
Με τις ψεύτικες υποσχέσεις σου ήρθες και είτε με δόλο είτε χωρίς, αλλά όπως αποδεικνύεται σήμερα, με σκοπό, να φέρεις το Δ.Ν.Τ. στην χώρα και να καταστρέψεις ουσιαστικά το μέλλον μας να καταστρέψεις το μέλλον των παιδιών μας.
Γιατί;
Ελπίζαμε σε ένα καλύτερο αύριο όμως εσύ γνώριζες από την αρχή ότι αυτό το αύριο θα μας το στερήσεις και μάλιστα για χρόνια. 
Είχα λοιπόν έναν μισθό και κουτσά στραβά τα έβγαζα πέρα, τώρα δεν έχω καθόλου μισθό και αναρωτιέμαι τι πρέπει να κάνω; Να βγω να κλέψω από τον συνάνθρωπό μου που μπορεί πιθανόν ακόμη να τα καταφέρνει; γιατί να καταφέρω να έρθω να πάρω από εσένα ούτε που θα φτάσω στην πόρτα σου, ενώ εσύ στην δική μου ήρθες για να ζητήσεις την ψήφο μου...
ή μήπως πρέπει να φύγω και εγώ με το δισάκι μου στον ώμο ψάχνοντας ένα καλύτερο αύριο σε κάποια άλλη χώρα; 
Είχες δεν είχες με έκανες Έλληνα της διασποράς, ίσως για να εκδικηθείς το γεγονός ότι σου ζήτησαν να έρθεις πίσω στην Ελλάδα; (και αν θέλεις να εκδικηθείς τότε να το κάνεις σε αυτούς που σου ζητήσαν να έρθεις πίσω, εγώ δεν σου φταίω σε τίποτα).
Είναι σαφές ότι η πολιτική που ακολουθείς εσύ και το επιτελείο σου δεν θα οδηγήσει την χώρα σε διάσωση, δεν θα καταφέρει ο Έλληνας μισθωτός - συνταξιούχος - μεροκαματιάρης να πληρώσει όλα αυτά που επί χρόνια εσύ και το συνάφι σου κλέβατε.
Γιατί πρέπει να πληρώνουν πάντα οι ίδιοι; μήπως ...μαζί τα φάγαμε;
Από την άλλη ξέρεις τι με τρομάζει; με τρομάζει το γεγονός ότι ζούμε στην χώρα της ατιμωρησίας και φοβάμαι πάρα πολύ ότι αυτός ο νόμος αργά ή γρήγορα θα οπλίσει κάποιο χέρι το οποίο μπορεί να μην είναι το δικό μου αλλά θα είναι σαν να είναι και το δικό μου και όλων των Ελλήνων που βιώνουν το παντελώς άδικο σύστημα - τρόπο με τον οποίο προσπαθείς να εξυγιάννεις τη χώρα (ή τουλάχιστον λες ότι θέλεις να εξυγιάννεις).
Μειώσεις στους μισθούς, αυξήσεις στα αγαθά, μειώσεις στις συντάξεις αυξήσεις στα φάρμακα και διακοπή της δωρεάν υγείας για την οποία χρόνια τώρα πληρώναμε
Γιατί;
Μήπως γιατί εσύ και το συνάφι σου είστε ανίκανοι να τα βάλετε με τους κλέφτες ή μήπως τα κλέβετε και εσείς;
Μου είχες υποσχεθεί ότι θα εισπράξεις από τους φοροφυγάδες τα 36 δισ που οι προκάτοχοί σου (εσύ δηλαδή που ήσουν πριν; δεν ήσουν μέλος της κυβέρνησης;) ήταν ανίκανοι να εισπράξουν. Με έκανες να πιστέψω ότι επιτέλους θα μπει μια τάξη στην χώρα και θα πληρώνουν αυτοί που πραγματικά πρέπει να πληρώνουν και όχι τα φτωχαδάκια και όσοι δεν έχουν τρόπο να κρυφτούν.
Και αυτό ένα από τα ψέμματα σου ήταν λοιπόν;
Είναι πολλά τα γιατί που ζητούν απάντηση μα πιο πολύ από όλα αυτό που ενδιαφέρει σήμερα είναι και το να βρω δουλειά αλλά και να πληρώσουν επιτέλους σε αυτή τη χώρα οι υπεύθυνοι, το είπα και πιο πριν, φοβάμαι την οργή που θα οπλίσει το χέρι κάποιου, φοβάμαι την ανέχεια που θα ωθήσει τον συνάνθρωπό μου στην εξέγερση.
Για μένα δεν φοβάμαι τόσο πολύ γιατί όλο και κάπως θα τα καταφέρω, έχω μάθει στην ζωή μου να επιβιώνω και με τα λίγα και με τα πολλά και θα τα καταφέρω και χωρίς αυτά... τα παιδιά μου όμως; αυτά που θα έρθουν αύριο μεθαύριο στην ζωή; τι να τους πω;

Πηγή: www.istories.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου